Škoda розробляє бюджетний седан із велосипедною назвою

Майбутній седан Škoda Slavia базується на платформі MQB-A0-IN. Його довжина становить близько 4 480 мм, тобто він трохи довший за індійський Škoda Rapid (він же Volkswagen Polo Sedan з «шкодівським» дизайном передньої частини), а його колісна база дорівнює 2651 мм, повідомило видання Autocar India з посиланням на власні джерела у місцевому представництві компанії.

У моторній гамі Škoda Slavia очікуються два бензинові турбоагрегати: трициліндровий 1.0 TSI на 115 к.с. та чотирициліндровий 1.5 TSI з віддачею 150 к.с. Перший двигун буде доступний у поєднанні з 6-ступінчастою «механікою» та 6-ступінчастим «автоматом». У другій частині призначать преселектив DSG з подвійним зчепленням.

Інформативних фотографій нової моделі поки що немає. Однак Škoda оголосила в Індії конкурс серед молодих дизайнерів на найкраще візуальне рішення для камуфляжної плівки, якою приховують особливості дизайну прототипів седана. Переможця звозять на екскурсію до Праги, який посів друге місце отримає дизайнерський планшет, а решту членів п’ятірки найкращих нагородять фірмовими сувенірами.

Назва Slavia — відсилання до велосипедів компанії Laurin & Klement, яку у 1925 році перейменували на Škoda. А ще так називався єдиний у своєму роді дводверний концепт з відкритим верхом, побудований студентами технічної академії Škoda на базі серійного хетчбека Scala.